ShoutMix chat widget
[close]

like this blog??thanks yaw..!

kwn ku yg suka bertanya..

                  hyep semua..!!
                             assalamualaikum...
.aq nk citer sal kwn sekelas aku tu...dia sker tanya ape yg dia x phm..kdng2 dia tanya aq kdng2 dia tanya cikgu...aku juz bgtau ape yg aku tau jer..kalau aku x tau tu..pandai2 lah korAng pikir ah sendri...ader satu ari nie,ader budak kelas aku nk kena tampar kat cikgu...cikgu ckp ah kt budak 2..kan aq tam par an..kwn aq yg x tau aper mksud tmpar 2 tanya ah cikgu..an..ph2 cikgu gelak kt dia sbb benda cam tu p0m dia x tau..aku p0m  jelas kan lah kan per..dia malu giler...kecian dia...budak yg nk kena tmpr tu selmat c0z kwn aq 2 lah...per p0m aq sker kwn ngn dia...sbb dia sker bertanya...smpaikan aq p0m suker bertanya skrang..hehehe..!!
tkper2 k0rang gelak kat kwn aq ek..tkper2 aq bg..aku p0m nk gelak gk..kih3..kwn jgn mrh nanti kena jual..kih3 ..

2 00 budak cute c0mment:

emy adila said...

hey2 !! mcm knl jah ayt 2...

Noor Anis said...

ayt maner..??